středa 5. října 2016

Andělé ve tvých vlasech

Někdy se dějí věci mezi nebem a zemí a já je cítím. Každý den je cítím, jak prostupují mým tělem, mými myšlenkami, mými pocity. Minulý týden, nebo lépe řečeno víkend, jsem celý, jak se patří, propařila, ale o téhle akci napíši jindy, jelikož mám na srdci něco důležitějšího.

Každý máme svůj čas na tomto světě nějak určený a upřímné mi je jedno, zdali tomu věříte nebo ne. K tomuto a jiným poznáním člověk musí přijít tak nějak sám od sebe a nikdy bych nikomu nenutila svůj pohled na svět.  Každý máme kolem sebe své anděly, jenž nám chrání náš život, naše jednání, naše kopance a výhry. Asi se ptáte sami sebe, tak proč se mi nedaří, když jsou vedle mě, proč na to jen koukaj? Pokud vám jde o život a nenastal čas vašeho odchodu, pomůžou, ale jinak ne, pokud je nepožádáte.

Všimli jste si někdy, že se vám život zlepší nebo obrátí na jiný směr až ve chvíli, kdy jste úplně na dně a nevíte, jak dál? Je to totiž okamžik, kdy je prosíme, kdy prosíme boha o pomoc, protože už opravdu nemůžeme. Ale napadne vás jen tak někdy je požádat? Asi ne. Pokud jim nevěříme a upřímně nepožádáme, tak prostě nemají proč pomoci. Takže žádat a žádat a žádat. Samozřejmě hezky žádat.

Ale proč jsem o tom začala psát? V životě totiž vedle sebe mate anděly živé, lidi, jenž vás vedou správným směrem, lidi, jenž vás drží, když se celý svět sype, lidi, jenž vás pohladí po duši slovem, úsměvem a při jejich doteku cítíte energii, která proletí celým vašim tělem.
Už to, že jsem se narodila do rodiny, jako je ta moje, je dar největší. Nikdy bych ji nevyměnila a děkuju tisíckrát bohu za každý den, který mám všechny vedle sebe. Nikde bych tolik lásky, obětavosti a podpory nenašla. Jsou nejlepší a já jim za to děkuju.

Ale především…..mám ve své blízkosti človíčka, který mi pomáhá, radí, občas nadává (pro moje dobro) a ukazuje mi svůj pohled na svět. Vše, co děla mi pomáhá a dělá můj svět lepším. Hlavně mě učí neřešit a snaží se, ať si užívám života, jak to jen jde. Je to nejbáječnější anděl v mém životě, moje kamarádka. Tento příspěvek je věnován jejímu velkému srdci a duši.

Děkuji za každé tvé slovo, protože mě vždy posune o kus dál.

Věřte andělům ve vašich vlasech, hladí vás, dávají pohlavky a šeptají, co je správné, jen je musíte poslouchat. Já jsem anděly neposlouchala hodně dlouho, ale je čas to změnit. Změňte to taky…..


Pro tvé velké srdce, můj anděli :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat