pondělí 8. srpna 2016

Špatná rozhodnutí

Minulý týden byl poněkud náročný na pochopení druhých lidí, na pochopení toho, co se to se mnou děje, na pochopení věčné lži na tomto světě. Někdy mám pocit, že už mě nemůže nic překvapit a vždy to překvapení přijde v podobě něčeho děsivého.

Spoustu dnů jsem si volala s mužem, s nímž jsem se seznámila na seznamce. Hodiny plné slov. Hodiny plné lží, protože ani slovo nebyla pravda. Zjistíte pravdu a uvědomíte si, kolik času jste zbytečně dali někomu, kdo si to nezasloužil. Jenomže jsem byla nucena se na to podívat z druhé strany. Ten člověk mi říkal věci, které jsem slyšet chtěla, říkal mi o životě, jaký bych si přála, představil mi muže, s nímž bych chtěla ten život žít….ukázal mi jen to, co jsem chtěla vidět a mně díky němu došlo, jaký chci život a jakou chci lásku. Ne nadarmo se říká…..každý, kdo vstoupí do tvého života má nějaký smysl.

Nicméně jsem po tomto zážitku deaktivovala svůj účet na seznamce a řekla si: „Zuzano, tak takhle ne! Láska přijde, když bude čas a takto ji nenajdeš.“ Muž, jenž mi za jakýchkoliv okolností vykouzlí úsměv na tváři se smál a zakázal mi se rozhodovat. Jeho slova zněla nějak takto: desítky chlapů ti píšou a ty si za celou tu dobu vybereš pouze dva a oba jsou naprostí magoři, jaká je pravděpodobnost, že se to někomu povede? Ty prosím nevyplazuj ani jazyk, protože přiletí vosa a píchne tě. Jeho slova mě dohnaly k tomu, abych začala přemýšlet nad svým chabým životem. Je opravdu možný, že jsou má rozhodnutí za všech okolností vždy tak špatná? Jenomže, jestli budu chtít změnit svůj život, budu dělat rozhodnutí lepší? Můj bratr si přidal taky poznámku, což by jakože nebyl on, kdyby ne „před tebou je správné rozhodnutí a ty si raději zajdeš půl kilometrů pro to špatné“, říkám si, jestli se můžu rozhodnout blbě i při nákupu zubní pasty. Do jaké míry je to se mnou tak špatné? Chci být jen natolik šťastná a mít šťastný život, že vybírám až do toho okamžiku, kdy se rozhodnu nakonec naprosto na houby?

Po zjištění toho, jak moc mi onen muž lhal a to opravdu jakože nepředstavitelně moc, jsem se musela opít. Aspoň trochu vymazat z hlavy tu hromadu hnoje v podobě nepravd a vykonstruovaných událostí. Šla jsem pít se svým úžasným bratrem a opravdu se opila do velmi nehezkého stavu, doprovázeného zvracením a nekonečně se točícím světem. Ale zapomněla jsem na moment na tojsem opravdu naprostá kráva :-)

Někdy je třeba udělat v životě čistku a vyjít tou správnou nohou. Otázka je, která to je……špatná ozhodnutí nám možná nepřinesou úplně to nejlepší, ale třeba vám ukážou to, co vlastně chcete, možná vám ukážou aspoň jedno správné rozhodnutí po tom špatným a hlavně, vždy tady ta špatná rozhodnutí budou (u mě malinko víc), ale my jsme všichni nadmíru šikovní a nezhroutíme se, my se poučíme a poděkujeme za nové poznání.

Takže dělejte špatná rozhodnutí, protože pak byste nevěděli, jaká jsou ta správná.

Krásný večer