pondělí 8. srpna 2016

Sníte?

Sníte? Jsou sny děsivé a milé a jsou ty, co si myslíme, že sny jsou a on je to život…….

Otevřela jsem oči, sluneční paprsky odrážely světlo v mých vlasech, jeho zář proklouzla pod krémové šaty a zobrazila siluetu mého těla. Ruku jsem položila na kamenné zábradlí, projela mnou zima a já si všimla, že mám ruku pokrytou sněhem. Stála jsem před velikými dřevěnými dveřmi na malé terásce, pode mnou bylo kamenné schodiště a vše bylo pod sněhovou peřinou. Můj pohled se zastavil na mých bosých nohou a zima mnou zatřásla ještě více. Co tu do čerta dělám? Vzala jsem za kliku, ale dveře se ani nepohly. Byla jsem vyděšená, ale hlavně jsem byla opravdu naprosto zmrzlá. Tohle přece musí mít nějaký důvod, nejsem snad takový blázen, že bych se oblékla do šatů z první republiky a běžela dobrovolně mrznout na sníh…..nebo jsem? Seběhla jsem schody a utíkala se podívat, zdali není vchod z druhé strany. Šaty za mnou vlály a možná by to byla vážně romantika, kdybych pod nohama neslyšela vrzat sníh. Dveře na druhé straně byly taky zamčené……opřela jsem se o ně, zoufale se podívala k nebi a v očích měla otázku…..tohle je jako zase, co? V tom se dveře otevřely a mé tělo se svalilo do čísi náruče…..podívala jsem se na osobu, jejiž ruce mě držely tak pevně, jakobych jim patřila, jakoby mě znaly…. naše oči se střetly, proudila mezi námi obrovská síla a já nemohla uhnout pohledem……

A v tomto okamžiku jsem se vzbudila a přemýšlela, co to znamenalo. Tyhle sny bez konce. Jak já je nenávidím. Co by se dělo dál, kdo byl ten muž, proč jsem pobíhala polonahá ve sněhu? Sny se nezdají jen náhodou, sny jsou součástí našich životů. Sníme o lepší práci, o lepším partnerovi, o lepším domu, o lepším životě…..o lepším…..

Bez snů by nefungovalo vůbec nic. Často jsem snila s otevřenýma očima, hledíc někde do prázdna a představovala si svůj život. Jen si dávejte pozor, představy, sny…plní se, protože jsou to vaše skrytá přání a podvědomě si to přivoláváte. Tak dlouho jsem si představovala, co by bylo, když by si můj první manžel našel milenku, až se mi tento sen splnil a mohla jsem si tuto úžasnou a velmi důvtipnou scénku z mých představ vyzkoušet na vlastní kůži. Nebo jsem si pořád říkala, proč jsem si nevzala toho muže, s kterým jsem chodila před deseti lety, jaké by to asi bylo, kdybych ho nenechala…..já si ho vzala, můj druhý manžel….taky špatně. Schválně se zkuste zamyslet, kdy se u vás začaly dít nějaké hrůzy, vaše životní prohry a nebo výhry, obojí funguje stejně, jen musíte správně snít a představovat si a přát…..

Když budou vaše myšlenky smutné, bude smutný i váš život. Vesmír vám vrátí přesně to, co mu pošlete. Tak se usmívejte, radujte se z každého dne, nebojte se nových věci a nových začátku….nevíte, zrovna tahle cesta může být opravdu ta správná. Žijte každý den, jakoby měl být poslední….nemůžete vědět, jestli opravdu není.

Velmi jsem se bála lásky, otevřít srdce, duši….protože nemůžete milovat někoho hned…..přece to nejde! Opravdu to nejde? Jste si jistí? Když potkáte osud, když potkáte život, když potkáte vaše sny, představy…..když cítíte zachvění…..opravdu to nejde? Dnes se mi sevřela hruď strachy o člověka z mých představ….došlo mi, jak moc si s námi život hraje a každý den je vzácný a litovat můžu jen těch činů, které jsem neudělala. Co můžete udělat ještě dnes, říct ještě dnes, prostě to udělejte….zítra byste to už nemuseli mít komu říct…..

Milujem ťa Mojo <3

A vy?……buďte snoví, buďte třeba malinko naivní, jen prožívejte každý den naplno!

Jsem s vámi, hezkou dobrou nocJ

Žádné komentáře:

Okomentovat