pondělí 8. srpna 2016

Opravdu je konec?

Opravdu je konec? Vážně tomu jakože věříte? Za vámi je váš život a opravdu se z něho vůbec nic nepovedlo?

Začíná to období neskutečného shonu a shánění a rozčilování se nad tím, že VÁNOCE jsou za dveřmi a vy nic nestihli. Začíná to období koukání lidem do oken a snění, jak moc byste chtěli mít tyhle VÁNOCE jako ti ostatní. Začíná období, kdy i přes zlobu a nenávist jsou k sobě lidé tak nějak hodnější. Začíná období, kdy děti září štěstím a rodiče z toho šílí 

Když jsem zůstala s mými dcerami sama, koukala jsem lidem do oken a toužila po VÁNOCÍCH jako měli oni. Každé byly utrpením a mně dělal radost pouze úsměv a štěstí mých dvou dcer, ale proč jsem nebyla šťastná já? Točila jsem se za svým životem a nevěřila v lepší zítřky, celý můj život byl prázdný, nic jsem nedokázala a nic neměla. A stalo se to, že jsem zůstala sama i s mým třetím dítětem a zase ty prázdné vánoce a hromada dalšího smutku. Bojíte se, dochází síly…..a? Podíváte se za sebe znovu, přesně jako před léty a vidíte dvě krásné chytré malé slečny s úsměvem na tváři, díky kterému jste každé ráno dokázala vstát a věřit, vychovávat, milovat, učit je nepřestat snít, ukázat jim, jak moc jste silná a že ony jsou váš život a důvod být šťastná. Na rukou jsem držela syna, podívala se na jeho kouzelný úsměv a věděla, jak je život úžasný, protože mám tři krásné zdravé děti a mám sny, svoje sny, svoje přání a svůj život. Nepotřebuju koukat druhým do oken, jelikož mám vždy krásné VÁNOCE a neskutečně naplněnou duši štěstím.

Nikdy není konec, nikdy není důvod přestat snít, nikdy není důvod se přestat usmívat, nikdy není důvod si myslet, že se nic nepovedlo. Každý z nás něco dokázal, jsme úžasní jen proto, jak moc síly v nás bylo, abychom vykoukli na tento svět. Někdo má víc krásy, někdo rozumu, někdo talent, někdo peněz, někdo humoru…..ale všichni jsme úžasní! Nezáviďte si, nezáviďte druhým….nechte jim jejich talenty, krásu, peníze….zaslouží si to, přejte a bude vám přáno, usmívejte se a lidé se na vás budou usmívat taky. Buďte milí a hodní a šťastní!

Nepotřebujete k tomu VÁNOCE, ani sentimentální čas kolem VÁNOC. Můžete to dělat celý rok, celý život, můžete žít tak, jak chcete, když to přání půjde z vás s dobrým úmyslem a s úsměvem na tváři. Život je příliš krátký na zasrání bordelem.

Prosím, buďte šťastní, ne jen teď, ale pořád. Kolik štěstí ze sebe vydáte, tolik se vám zase vrátí zpět. Podívejte se na své děti a na jejich úsměv, podívejte se na svého partnera a na jeho úsměv, podívejte se na své rodiče, prarodiče, přátelé a na jejich úsměvy…..už teď se vám to štěstí a radost vrací.

Jestli milujete, milujte a jestli nenávidíte, odpusťte…….k tomuhle VÁNOCE nepotřebujete, ale jako hnací motor po zbytek života je to dobrý ;-)

Krásný předvánoční čas vám všem zlatka

Miluji Tě Beátko, miluji Tě Elenko, miluji Tě Davídku a milujem Ťa Mojo :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat