pondělí 8. srpna 2016

Nějak mám v hlavě vymeteno

Nějak mám v hlavě vymeteno, řekla bych možná až úplně prázdno. Myslím jen na jednoho jediného člověka a přijdu si jako puberťák, co se prvně zamiloval. Vrátila jsem se z Norska, kde jsem mohla aspoň na moment být vedle milované osoby a užít si rodinného života. Těch deset dnů uteklo jako voda a já dva dny jen bulím a prosím toho nahoře, aby se stal zázrak a my od sebe už nikdy nemuseli odjet. Veškerý čas strávený spolu mám uloženy snímek po snímku ve své hlavě a pokaždé, když zavřu oči, promítám si toto video a snažím se úplně nezbláznit.

Co tím vším chci dnes vám všem sdělit? Spousta z nás má partnera vedle sebe, každý den na něho koukáte, možná mu nadáváte, jste nepříjemní, vyčítaví…..ale proč? Opravdu je vše tak špatně? Opravdu je nutné se podivně koukat místo toho, aby jste šli a políbili ho, pohladili? Místo nadávek a výčitek mu říct hezká slova, poděkovat za cokoliv, co pro vás ten den udělal? Nehledejte chyby tam, kde nejsou. Jednoho dne totiž může přijít chvíle, kdy budete muset být odloučeni a pak si uvědomíte, jak málo jste toho stačili.

Každý den, kdy můžu být s člověkem, který mi je vším…je pro mě dar…..snažím se užít si ho se vším všudy každičkou minutu. A když píši se vším všudy, tak opravdu se vším…..chich….bych se měla červenat.

Jenže spousta z nás bere toho vedle sebe jako někoho, kdo tam prostě je a tak nějak tam zůstane. Ale to je omyl, to je tak obrovská chyba a jestliže to máte v hlavě, ve svém životě takto naprogramované, okamžitě zmáčkněte delete! Ten vedle vás nemá povinnost zůstat a koukat se, jak se blbě tváříte, poslouchat vaše nekonečné výčitky, poslouchat, jak vás dnes opět bolí hlava a nebo že se zas ten druhý musí koukat na fotbal nebo jít na pivo. Muž není povinen se koukat, jak se z jeho ultra štíhlé ženy stála kulička a tak stejně se žena nemusí dívat, jak se s z vánočky stal mazanec. Nebuďte tudíž překvapeni, když váš protějšek odejde za něčím lepším….většinou jen odejde za milým úsměvem a pohlazením. Někdy stačí opravdu velmi malinko, aby byl váš vztah úžasný a váš partner šťastný.

A jedna rada malinkatá pro ženy…..jestli si myslíte, že vztah bez sexu funguje, tak nefunguje, opravdu NE!

A jedna rada pro muže…….jestli si myslíte, že se vaší partnerce x let líbí sex hop na krávu a je z toho tele, tak ne, nelíbí!

Na vztahu se celoživotně pracuje, zapomínáme na to, opomíjíme to, bereme to vše jako samozřejmost a to je špatně. Nemůžu být s člověkem, kterého miluji tolik, že mám pocit, jakoby mi chtělo puknout srdce. Važte si proto každého okamžiku, který můžete s vašim partnerem strávit, protože až jednou nebude, budete mít v hlavě krásné okamžiky, na které si rádi a s láskou vzpomenete.

Já pevně věřím, že naše společné dny taky přijdou.

Krásnou dobrou noc

Žádné komentáře:

Okomentovat