pondělí 8. srpna 2016

Mějme sny

Všichni žijeme své životy a zkoumáme, jestli náhodou život někoho jiného není o poznání lepší. Koukáme lidem do oken a přejeme si, aby na tom byli hůř než my. Je to totiž ta jediná naděje v lepší život, když život někoho jiného je horší. Zdá se vám to smutné, morbidní? Tohle je život......a takto funguje.

Taky lidem závidím lepší život, nepřeji jim horší, ale závidím lepší. Jen jsem se naučila závidět přejícně a taky začít dělat něco proto, abych závidět nemusela. Myslíte, že je lehké změnit život? Život, který žijeme a žili jsme dlouhá léta? Nikdy nic v životě není lehké a ani nikdy nebude. I ten, co má život bez starostí, je život bez starostí jen z našeho pohledu. Nevidíme tu dřinu za vším, co si mohl ten člověk koupit, pořídit, jet na dovolenou apod. Většinou jsou to hodně vydřené peníze s pramalým časem pro svou rodinu.
Možná, když se zamyslíme, se nemá nikdo z nás až tak zle a nepotřebujeme mít v životě úplně všechno. Znáte to přísloví: Kdo chce moc, nemá nic.......a v konečném důsledku to tak opravdu je. Chtějme od života střídmě a on nám možná dá víc, než bychom čekali a my budeme posléze jen mile překvapeni. Je to lepší než boj o snadnější život. Snadnější by se nám stejně nezamlouval.

Dejme si cíle a ty se pokusme splnit. Nejdříve jen malinké, pokud se bojíte skočit po hlavě do burzovního šílenství :D Třeba si denně udělejte dvacet sedu lehu a udělejte jedno zdravé jídlo denně, Zdá se vám to zbytečné? Není, vydržte týden a po týdnu se pusťte do čtyřiceti sedů lehů, zůstaňte u jednoho jídla denně a začněte si psát deník po půl stránce. A jestliže máte vyšší cíle, jen líp. Napište si svůj cíl na papír a snažte se denní rozvrh přizpůsobit k uskutečnění vašeho cíle. Nejspíš to nepůjde hned a bude to trvat několik týdnů a možná měsíců, ale jestliže nezačnete, nikdy nic nebude a vy se budete jen koukat druhým do oken a závidět, kolik že toho mají.

Jen jde o to začít, nějak začít kousek po kousku a já věřím, že to dokážete. Přesně jako to dokážu já.

Poslední dny pro mě byli psychicky náročné, protože se točím v peněžním kruhu a díky tomu se hádám s osobou, kterou miluji a která za to nemůže. Můžu za to já sama, můžu nadávat jen sama na sebe, že jsem dovolila to nechat dojít tak daleko. A proto jsem jednoho dne vstala a den po dni buduji svůj sen na lepší život a i když to ze začátku bylo děsivé, ale dala jsem si cíl, který zvládnu a až ho dosáhnu, přijde cíl další.

Mějme sny a mějme vize a přání.....co je však hlavní, plňme si je. Chce to trochu práce a dřiny, ale výsledek snad bude stát za to.

Všem vám děkuji za přízeň a přeji krásny den

Žádné komentáře:

Okomentovat