pondělí 8. srpna 2016

Je opravdu slovíčko NE pro muže tak nepochopitelné pochopit?



Je opravdu slovíčko NE pro muže tak nepochopitelné pochopit? Opravdu pořád přetrvává jejich přesvědčení, že to znamená ANO? Je tady ta možnost jejich vybuzení k větším a větším gestům, jen aby onu ženu dostali tam, kde chtějí, protože přece NE není odpověď, kterou chtěli slyšet?

Na jednom hezkém večírku se svou kamarádkou jsme došli k tomu, jak jednoduché je muže dostat. Stačí říct NE a usmát se. Budíte dojem narozeninového nedotknutelného dortu, kolem kterého když bude onen muž dostatečně opatrně skákat a opatrovat, tak nakonec z něho ta nahá žena vyskočí. Protože muži mají zakódované snad po předcích, že NE přece ženy říkat nemohou.

Na onom večírku za mnou přišel kamarád v dosti podnapilém stavu a pozval mou maličkost k baru s předzvěstí mě opít a čekat, jak se mé dlouholeté NE změní v ANO. Objednal pití a prosil o polibek. K jeho zklamání se nestalo a já mu na to řekla: „ Richarde, za celou dobu, co se známe, znamenalo mé NE někdy ANO?“, díval se na mě a jen odvětil, že vždy znamenalo to, co říkám, ale byl by hloupý, kdyby to nezkusil. „Je to, jako by si mi zamávala červeným šátkem před očima“ a ano, takto to přesně funguje. Je to jako magnet pro muže to slovíčko NE, jsou to lovci a dobyvatelé a potřebují nás lovit a ulovit. Se slůvkem ANO by to bylo moc snadné a nudné a to je jako nebaví.

Můžete mít muže, kterého chcete, jen chtít a přemýšlet. Je to snadnější než jít do obchodu a koupit rohlíky. Zamyslete se, jak muži fungují, všechny jsme to zažily, měly nějakého toho pana dokonalého a snažily se, aby byl šťastný, a víte, kdy je muž nejspokojenější? S plným břichem a prázdnými koulemi :-D

Muži mají svým narozením také zakódované v hlavě „mám hlad, jsem mrzutý“ a pravdou je, že to vidím na svém malém ročním synovi. Mé dvě dcery nikdy nepřetržitě nekřičeli „já to nevydržím, mám hlad“, nooooooo, on to můj nemluvící syn také nekřičí, jelikož jeho slovní zásoba je velmi omezená v jeho věku, ale ten křik, dokud nedostane jídlo do úst, je šílený. A přesně takto je to s muži, plné břicho, žádné hádky a jen slastný úsměv.

Jen to zkuste, pořádně svého miláčka nakrmte a poté mu řekněte nějakou nepříjemnou zprávu….bude mnohem milejší a to už nemluvím o tom, když mu s lechtivým podtextem sdělíte, jakou že si to večer uděláte krásnou romantiku plnou sexu.

Myslím za nás ženy….buďme rády za to, jak málo mužům stačí a buďme chytřejší k tomu to plně využít v prospěch obojího pohlaví. Vždyť šťastný muž rovná se šťastný vztah. Mávejte jim před očima červeným šátkem, buďte lechtivé a dobré kuchařky a váš muž vám bude ležet u nohou.

Žádné komentáře:

Okomentovat