pondělí 8. srpna 2016

Dopisy

Nedávno jsem si vzpomněla, že se ztratilo kouzlo dvoření a krásných slov. Vše ťukáme do mobilu, počítače, tabletu. Vše si píšeme v krátkých a ještě kratších zprávách se spoustou ikon a smajliků. To hezké, co dělalo vztahy hezkým, je pryč. Chtěla bych navrátit čas klasických dopisů, kdy jsme čekali až přijde pošta a bude tam dopis od milované osoby, abychom věděli jak se milovanému daří. No a proč nezačít hned. Já to tedy napíšu zde, ale vy? Překvapte svou drahou polovičku, napište dopis a na poště odešlete. Bude to možná příjemná změna v tomhle světě. Hodně štěstí ve psaní

Mojo,

slíbila jsem ti, že budu Tvoje, slíbila, že navždy.

Když jsi mě poznal, byla jsem jen holka, co nevěřila pomalu ani sama sobě. Která v slzách utápěla bezvýchodnou situaci a chtěla zůstat sama. Tvá slova, tvá pomoc i přesto, že jsi mě neznal, Tvá víra ve mně, v nás ….to vše ve mně probudilo naději v lepší život. Začala jsem se smát a cítit, jak moc vše může být zase krásné a čisté.

Přestala jsem věřit slovům navždy a nikdy. S Tebou vím, že NAVŽDY prostě význam má a že už NIKDY nechci být bez Tebe. V očích jiných jsem možná blázen, co se nepoučí z předchozích pádů, ale nebudu se zavírat před světem, vychovávat děti a tvrdit, že je vážně príííííma takhle žít. Nebylo a nebude to príma. Jsem šťastná, že mám Tebe, tvoji duši, srdce, jsem šťastná, že si patříme. Pořád věřím v osud. Stále věřím v životní cesty, které nás nasměrovaly k sobě.

Je zvláštní, jak moc chci patřit jen tobě….také je zvláštní pocit, jakoby jsme jen pokračovali tam, kde jsme někdy, těžko říct, kdy….skončili. Dívám se na Tebe, Tvůj úsměv, Tvé oči a vše tak velmi dobře znám. Každý den mi to všechno chybí, každý den mi chybíš ty. Dálka, která nás dělí, musí zmizet, protože dny bez tebe jsou smutné i přes to, že jsem šťastná z naší lásky. Odškrtávání dnů a těšení se na tvé objetí je nekonečné. Patříme k sobě a musíme být spolu. Věřím v osud, věřím ve vyšší moc, věřím, že brzy budeme spolu…všichni

Miluji tě Mojo, víc než jsem si kdy dokázala představit. Děkuji, že jsi, že se usmíváš, že mi dáváš sílu, víru, že děláš mé dny krásnější…..

Děkuji za to, jak moc mě miluješ.

Tvá Suzi ;-)

PS: a když jsem řekla, že už nikdy nechci……tak……s tebou jsem schopna to změnit a přemýšlet nad tím…..však ty víš, o co jde.

Žádné komentáře:

Okomentovat