pondělí 8. srpna 2016

Bojovat!

Dlouho jsem zde nebyla a nepsala, ale měla jsem dostatečně pádný důvod. Lásku! Tři nejhezčí týdny v mém životě s člověkem, pro kterého bych dýchala. Ale věřím, že vaše svátky a nový rok byl také plný hezkých okamžiků a rozdávali jste kolem sebe jen úsměvy.

Dnes bych moc chtěla dodat odvahu všem, kteří si myslíte, že Nový rok nezačal zrovna moc slibně. Ono nic není nikdy úplně růžové a někdy prostě musí přijít malé kopance, aby pak mohl být člověk naprosto šťastný. Někdy stačí se poplácat po rameni a říct si: „to dokážeš, nejsi žádný béčko“. Někdy dokážete věci, o kterých by se vám ani nesnilo a to jen proto, že síla myšlenky je mnohem silnější, než si kdokoliv z nás dokáže představit.

Dlouhé roky jsem ze strachu, k některým lidem kolem sebe, dělala věci vždy tak, abych všem vyhověla. Abych nebyla ta špatná a aby mě měli všichni rádi. Jakože mluvit o tom, že to bylo naprosto k ničemu, jelikož lidi akorát zjistili, jak snadné je si do mě kopnout, protože já s tím nic neudělala….je zbytečné. Je to běžné a normální chování,jsme totiž strachem živeni celý život. A v závěru se bojíte i lidí, kteří vám ten život zničili a ještě na vás hodili vinu. Ale vše je jen proto, že jsme nechali tu vinu na sebe hodit, nebránili se.

Bála jsem se žít, přát si normální život. Mám přece děti a zodpovědnost a jak se na mě budou dívat ostatní. Všechno přizpůsobíte dětem, snažíte se, ale někteří na vás uvidí chyby pořád a nikdy nebudete dost dobří. A to je ono! Vy nemusíte být dobří pro druhé, vy musíte být ti nejlepší sami pro sebe. Musíte být spokojeni sami se sebou. Ti, co vám neustále říkají, co a jak je správně, mají problém, ne vy! Obětovat se je jedna věc, ale zničit své štěstí….je věc druhá.

Chci být s člověkem, kterého miluju. Pro jedny bláznovství, pro druhé vrchol drzosti a pro mě? Štěstí! Dnes se musel vrátit do země stovky kilometrů daleko. Mé oči nepřestaly plakat, můj mozek nepřestal křičet a mé srdce nepřestalo tesknit. Dojde vám, že takhle se žít nedá……budu bojovat jako lvice, abych mohla žít s ním, protože kdo mě zná ví, že si už zatraceně zasloužím být šťastná i já.

A nebojím se! Nikoho! A hlavně se nebojím být šťastná!

Zlatíčka, všichni máme právo na to být šťastní. Není to podmíněno zásluhami, dřinou nebo spadnutím na samé dno. Chcete být šťastní? Tak jednoduše buďte……

Krásnou dobrou noc……

Žádné komentáře:

Okomentovat