pondělí 8. srpna 2016

Je možné se přetvařovat celý život?



Je možné se přetvařovat celý život? Je možné s partnerem celý život komunikovat, jako když máte pracovní hovor a váš hlas se změní v okouzlující přeslazenou bombu? Je možné se každý den usmívat a v duchu, v hlavě, v sobě být totálně naštvaný?

Vztahy začínají úsměvy, pohledy a krásnými slovy o krásných věcech. Vlastně si ani nemyslím, že by to lidé dělali schválně. Je přirozené se dělat lepší, když o někoho stojíme a toužíme ho poznat, být s ním, žít s ním. Taky to dělám, jsem milá, příjemná a usměvavá, nekřičím, nenadávám a vlastně mi ve své podstatě ani nic nevadí. Jen už muže upozorňuji na to, že taková nejsem pořád. Vlastně jsem si tuhle přetvářku uvědomila ve druhém manželství. Poznala jsem skvělého chlapa a byla vtipná, veselá, těšila se na něho a všechno bylo obalené v růžových červáncích. Vždy mi říkal „prosím, že budeš pořád taková?“, s takovým opravdu prosebným výrazem ve tváři a já odpověděla „jen se mě nesnaž změnit“. Ale měnil, měnil vše, proč jsem byla šťastná a svá. Nikdy jsem nebyla typická hospodyňka a neměla potřebu každý den vymetat rohy. Jsem matka tří dětí, tehdy ještě dvou a byla na ně téměř vždy sama, ale byla jsem šťastná taková, jaká jsem. Najednou den po dni začnete poslouchat výtky a co je špatně a neumíte se už dostat zase sami k sobě.

Musíte si říct dost! Jen já si to řekla až po druhé svatbě a třetím dítěti. Nelituji dne ani hodiny svého života, protože vše má důvod, smysl a vždy je vše, jak má být.

Jen by bylo fajn, kdyby se lidé nedělali lepšími, byť je to přirozené, nedělali si z huby popelník a věřili všemu, co říkají a dělají. Já vím, že to je těžké a to opravdu hodně, ale mít se rádi takový jaký jsme, je první krok k úspěchu.

Mít rád sám sebe je téměř nadlidský výkon a já se dennodenně snažím učit sama sebe a také lidi kolem mě. Základem upřímnosti, je být upřímný sám k sobě a tudíž pokaždé, když kouknu do zrcadla si říkám „mám tě ráda“, je to ten nejdůležitější krok v posunu na lepší v místo ve vaši duši.

Je jasné, že se vždy najde nějaký moooooooc hodný člověk, jenž se váš bude snažit srazit zase dolů, ale co vám je po nich, protože většinou je to závist, která nezná mezí, a lidé nesnesou druhé lidi šťastné. Usměv přináší úsměv, tak se smějte, usmívejte a klidně si i chrochtněte a hýkejte, jak se budete za břicho popadat. Dělám to taký a je to super.

Buďte sví už od začátku, protože nikdo na světě nemá stále dobrou náladu, neusmívá se a ani není pořád milý. To prostě nejde! A jestliže máte vedle sebe opravdu toho fajn skvělého partnera, pochopí to a počká, až vás to přejde nebo vás pohladí a řekne „vše bude ok“ a to stačí. Někdy prostě slova nejsou zapotřebí a vy se podíváte na život, který máte, na partnera, který stojí vedle vás, na jeho dlaň, která vás zrovna pohladila a vy, prostě víte…….

Žádné komentáře:

Okomentovat