pátek 26. srpna 2016

Blbky jsme!

Tyhle dva týdny? Jaké vlastně byly? Těžko říct, tak z hlavy….kdybych nešlápla vedle, nebyla bych to já. To se asi u mě nezmění. Crazy-men si mě spletl s čekárnou a já se s ním tedy slušně rozloučila. Ale díky němu jsem si hodně uvědomila. Krom toho, že jsem pro šest a dvacetiletého kluka stará a to jakože opravdu stará, tak i to, jak moc mě nebaví dělat blbku. Proč blbku? Dobrá otázka…..protože to dělám, dělám ze sebe blbku a vlastně to děláme téměř všechny. Ptáte se, co děláme?

Čekáme na ně, organizujeme si čas, abychom mohli být s nimi, myslíme na ně, čučíme na telefon, jestli napíšou, obětujeme svůj čas….pro ně….Ale děláme to proč? Proč děláme všechny tyhle gesta a nikdo to neocení? Proč děláme všechny tyhle gesta a oni se rozhodnou třeba nepřijít? Proč děláme všechny tyhle gesta, když oni stejně dají přednost všemu a všem ostatním? Protože jsme blbky!

Tak si říkám, že asi stačilo, ne? Jestliže o mě někdo stojí, tak si ten čas udělá. Mám děti, práci a ještě se podřizovat chlapovi? Neeeeeeeeeeeeeeeee! Můj čas je vzácný, buď mě ber takovou jaká jsem a nebo nech bejt.

Poslední dny jsem opravdu unavená tím svým životem s hromadou podivných událostí. Ptala jsem se sama sebe, proč se všechno tak děje a děje…..protože nechám, aby se to tak dělo. Protože nechám ten zatracený život, aby se mnou zametal. Miloval mě opravdu někdo? Miloval někdo moji duši, moje slova, moje srdce…miloval někdo vlastně mě samotnou? Upřímně? Spíš si myslím, že milovali jen to milování se mnou. Nic už není o lásce, nic už není o boji za lásku……romantika odešla……

Nemám ani chuť se s muži scházet, jelikož jejich jediná snaha je, jak mě dostat do postele. To už opravdu nikoho nic jiného nezajímá? Není sexu, není lásky? Tohle je jak ze špatnýho filmu…..jakoby do filmu Vetřelec, strčili Fantozziho(pana účetního).

Ale abych nezapomněla na muže, jenž mi vykouzlí úsměv na tváři….úsměvy na mé tváři kouzlí pořád, i přes spoustu sporů, které máme….avšak jeho hradby jsou příliš vysoké pořád a zatím k nim cestu neznám…..ale je tu vždy, když mi je smutno a mám hodně špatné dny, ale je tu, i když mám dobré dny, jen prostě nevím, proč tu je, když v tom láska není…….

Dnes je tento příspěvek samá otázka….ale bohužel, takto probíhají tyto dva týdny a já neznám odpovědi na všechno. Tak snad jen, že bych měla být trpělivá a třeba se spousta otázek vysvětlí příští týden.


Mějte krásné dny 

Žádné komentáře:

Okomentovat