pondělí 8. srpna 2016

Berte milování jako lék

Stála jsem ve dveřích opřená o rám a dívala se na přijíždějící auto. V obličeji se mi zračil úsměv zvláštního očekávání a nervozity. Auto zastavilo a z něho vystoupil vysoký, urostlý muž. Vlnité vlasy mu padaly do obličeje. Otočil se směrem ke mně, usmál se a mnou projel klid, radost a touha. Tak dlouho jsem čekala, až se ho budu smět dotknout a teď je tu….živý a já jsem nervózní, jak malá holka. Tělem mi procházela zvláštní energie, vzrušení, napětí…jemné brnění v celém těle. Stál pořád dole a já si vychutnávala ten pohled. Chyběl mi, tak moc mi chyběl…..jsem šťastná projelo mi hlavou. Zamkl auto, otevřel branku a mířil si to ke mně po schodech nahoru. Srdce mi bušilo a já se nemohla pohnout. Celé tělo bylo jako v transu. Bože, …..miluju ho……tak moc ho miluju….je přesně takový jako v mých představách. Tak se pohni, něco udělej, cokoliv….. „ahoj“, vyšlo z mých úst. Jeho úsměv byl jako balzám na duši a mezi zuby procedil „ahoj moja“. Vzala jsem ho za ruku a věděla jsem, že tenhle výbuch emocí, citů, vášně a chtíče nemůžu zastavit. Zavřela jsem za ním vchodové dveře a vedla ho za ruku za další do mého bytu. Další zavřené dveře a jen my dva. Stála jsem naproti němu, nasávala jeho vůni a držela všechny ty emoce na uzdě. Ucítila jsem jeho ruku na mé tváři. Jemně mi zvedl hlavu, aby se podíval do mých očí…..chtěla jsem se utopit v těch jeho a v hlavě mi blikal vykřičník……nesmíš, nesmíš, nesmíš…..vždyť se vidíte prvně. Ale emoce přemohly i jeho a v závalu vášně mě opřel o dveře a začal líbat. Jeho ruka sjela na moje hýždě a mnou projela vlna vzrušení, dýchala jsem rychleji a ……probudila se. Všude byla tma a jen dohořívající plamínky z krbu dodávaly místnosti trochu světla.

Je v pořádku mít vášnivé sny? Mít představy o místech, kde byste se chtěli milovat? Myslím, že to v pořádku je, jen zapomínáme na to, jak moc v pořádku to je. Kolik z nás mělo představu romantického milování u krbu na velké kožešině nebo teplé chlupaté dece? Samozřejmě u hořícího krbu,jelikož u krbu bez plamenů a na holé podlaze byste si taky mohli připadat jako v krematoriu. Máme různé představy. Od vášnivého milování ve stínu padajících kapek za silné bouřky, kdy stíny na stěnách dělají hrůzostrašné obrazce a vy do toho křičíte „JEŠTĚ!“, přes rychlovku ve zkušební kabince, kdy očekáváte příchod v podstatě kohokoliv, až k romantickému milování na velké dřevěné posteli s baldachýny, kdy vám do pokoje fouká teplý vítr od moře.

Splňte si ty sny, všechny do jednoho….kdo by si je měl splnit, když ne vy?! Popovídejte si s partnerem o vašich snech a přáních,pokud možno však, tak ne u rodinné večeře;-), nebo nachystejte překvapení a ukažte mu, kolik je ve vás pořád vášně.

A ne, za týden, za dva, nebo až budete mít čas, až budete méně unaveni…..na co čekat? Jestli vám to nikdo neřekl, tak k tomuhle vážně povolení nepotřebujete, ani razítko místního úřadu, ba ani recept od lékaře. A výmluva na děti, je opravdu jen výmluva….mám tři, něco o tom vím.

Jsme jen lidé a děláme chyby, avšak to neznamená, že nemůžete začít od teď dělat věci jinak. Nikdy není pozdě žít přítomným okamžikem a užívat si do plna všech dnu a krásy, která je kolem vás. Taky bývám ve stresu a taky křičím a taky i hysterčim, ale je důležité se umět zastavit a vzpomenout si, o co v tomto našem životě vlastně jde. Jde o to být šťastný! Můžete dělat šťastné lidi kolem vás, ale oni nebudou šťastní, když vy nebudete. Zlatka, život je opravdu krátký a já dlouhé roky žila ve strachu a tudíž nebyla šťastná….nedělejte stejnou chybu a žijte život se vším všudy, se všemi sny, touhami, vášněmi, protože i tohle k životu patří…..

Milujte se kdykoliv, kdekoliv, jen prosím ne s kýmkoliv;-) a hlavně si to užijte a naplňte svoje představy.

Krásny podvečer zlatinka

Žádné komentáře:

Okomentovat